Castet pratar 04x07

 
 
Översättning ( kan innehålla fel ) : Det är året efter Miss Mystic Falls tävlingen, att se dem där nu men helt annorlunda värderingar på deras relation ett helt år senare. Kommer ni ihåg det avsnittet i den första säsongen där dem hade en väldigt gammal dans där man kunde känna för den första gången den coola kemin dem har. Att se detta igen vilket är en identisk sitatuion och inse att båda känner igen det. 
 
 
 
Översättning ( Kan intehålla fel ) : Jag följer idrott eftersom jag brukade vara en gymnast och var fast klistrad vid TV  när dem olympiska spelen var på den förra sommaren. Det var väldigt spännande när jag fick veta att Gabbi skulle komma till inspelningen och när hon gjorde det var hon bara en bubbla av lycka och hennes leende är mycket finare i verkligheten. Hon tyckte det var väldigt spännande att få träffa oss och jag var väldigt glad över det jag med, alla i gänget har tittat på henne när hon gör dem svåraste sakerna man möjligtvis kan göra och se henne lyckas. Det har varit roligt att titta på henne genom sina problem och sin framgång, hela resan hon har varit med om. Hon är väldigt kort, liten och söt. Jag glömde hela tiden att hon bara är 16 eftersom hon beter sig som en 18-19 åring, hon är väldigt vis och mogen för sin ålder
 
 
 
Översättning ( Kan innehålla fel ) : Just nu är vi vid Tylers hus, eller mitt hus, Tylers herrgården och det är Miss Mystic Falls tävlingen. Jag vill kalla detta variation 2 för jag tror vi gjorde detta i säsong två men Caroline är som vanligt värden för alla festligheter. Hon ska kröna Miss Mystic Falls men jag kom inte med Caroline till tävlingen utan med Hayley och det kan bli problem. 
 
Paul Thomas Anderssons kända ord är: där kommer vara blod. 
 
Fester i Mystic Fall finns oftast inte utan problem, där är alltid något. Men för Caroline är det mest traumatiska som kan hända på festen är ifall glasen står överallt, om det står stökigt ut eller om blommorna är fel. Det är hennes största oro för festen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0