Kommentar på kommentarer

Fyndig rubrik! Nej men jag har ju bara haft min blogg i snart två veckor så självklart har det inte blivit överdrivet mycket kommentarer än men tänkte svara på några av dem jag har fått
 
 
Varför jag började blogga finns det lite olika anledningar till. Till och börja med har jag varit otroligt insatt i VD sedan det började visas i Sverige och alltid varit in och surfat på andra VD bloggar och skådespelarna. Jag älskar helt enkelt serien! Sen hade jag en annan fan blogg för drygt tre år sedan , ironiskt nog Twilight fan blogg som blev ganska uppmärksamad. Så jag visste sedan att jag älskade att blogga. Sen att hitta tid till det kan vara svårt ibland eftersom jag har mycket med skolan, men jag gör mitt bästa. 
 
 
Ville mest ta upp detta med min header. Jag är en perfektionist när det kommer till saker och är fortfarande inte riktigt nöjd. Jag är relativt nöjd med designen annars, men headern blev inte riktigt som jag tänkt. Kommer göra en ny snart, antagligen på jul lovet när jag fåt tid, eftersom det ändå tar ett par timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0