Åsikt : Tatia Petrova

Något som är väldigt konstigt tycker jag är att ingen någonsin i VD världen på internet pratar om Tatia. Är det bara jag som är så otroligt nyfiken på henne? 
 
Tatia är den första dubbelgångaren dvs den personen Katherine efterliknar. Därefter är Elena Katherines dubbelgångare. Hon har endast nämts tre gånger i serien. Men bara en gång har dem pratat om henne högt ut. Det var den gången var vid matbordet med Elijah,Klaus,Stefan och Damon i andra säsongen. I samma avsnitt kollar Elijah på Elena och säger " Förlåt du påminner mig om någon ". Så vad vet vi egentligen om Tatia? Det är hennes blod som användes i formlen för att göra The Original family odödliga. Man får också veta att hon hade ett barn med en annan man, men både Klaus och Elijah var kära i henne. En annan gång när hon nämns är när Rebekah säger " Orginalet var mycket sötare". 
 
Dem säger att Mikael dödade henne efter han tog hennes blod. Men gud jag vill inte tro på det. Jag hade så gärna velat se henne komma in i serien, hur coolt hade inte de varit? Ifall hon även på något sätt lyckats bli vampyr. Den första dubbelgångaren. Och alla Petrova dubbelgångare har det alltid varit så att två brödrar kämpat om. Ironin i det? 
 
Denna bilden är otroligt cool, fan made och ska föreställa just Tatia. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0