Castets tattoos

Har sagt att jag ska göra detta inlägget ett tag och nu fick jag tid över. Tänkte försöka hitta castets tattoos och deras mening! Självklart kanske jag inte hittar allas men dem jag hittar ska jag lägga upp. Personligen har jag två tatueringar själv och älskar det. Ians är nog min favorit!
 
Ian somerhalder
"Hic et Nunc" - Latin för  "here and now". 
 
Paul Wesley
Som vi alla vet har Paul en ros på armen, men mång vet inte historien bakom den. När han var femton utmanade en av hans vänner honom att göra en tatuering. Men när han blev myndig hatade han den och gjorde över den med en ros!
 
Kat Graham
Hon har en tatuering på armen som står på latin "nosce te ipsum" vilket betyder känn digsjälv. 
 
 
 
Matt Davis 
Han har en orm på sin arm som han gjorde för att täcka upp en gammal tatuering och även en till på andra armen som jag inte kunde hitta något om.
 
 
Steven R Mcqueen
Han har en fågel och en trollslända på sin arm. Det stod någonstans att trollsländan har betydelse med hans mamma att göra. Jag tyckte faktiskt båda två var ganska fula!
 
Candice Accola
Har en svala på handen och en stjärna på vristen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0