Ian Somerhalder som Christian Grey?

Dem flesta har nu läst eller hört talas om böckerna Fifthy Shades of Grey. Jag har själv läst dem första två böckerna. Jag var väldigt skeptisk när jag fick den första eftersom det enda man hört om den är att det skulle vara väldigt mycket porr i den. Och ja det är det med. Men det är faktiskt fantastiskt bra böcker. Man blir så otroligt inne i handlingen och kan inte släppa dem. Det finns mycket mer historia i dem än bara sex. Dessa böcker slog alla rekord i snabbast sålda böcker, till och med Harry Potters rekord. 
 
Men det jag vill komma fram till är att film rättigheterna är sålda och dem ska snart börja hitta skådespelarna. Den viktigaste är Mr. Grey. Ian Somerhalder har visat sitt intresse av att spela den rollen. Jag tycker att det vore så otroligt roligt ifall min faovrit skådespelare fick rollen i en av mina favorit böcker! Och hur beskrivs Grey? Jo farlig, otroligt vacker och mystisk. Alltså ett recept på Ian! 
 
Handling : Den osäkra Anastasia råkar krossa sina vägar med den kände och rike Mr. Grey och det uppstår genast en kemi. Men pga Greys mörka och skadade barndom kan han inte ha en relation som en vanlig människa utan måste ha regler. Anastasi vet inte ifall hon kan möta dessa speciella behoven den skadade mannen har. Böckerna handlar om deras kamp för att mötas på mitten och visa att kärlek kan övervinna allt. 
 
Jag skulle inte rekommendera att du läser dessa böcker ifall du är under 13 år. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0