Matt Davis i Cult

Jag tror vi alla saknar att ha med Matt Davis i vår serie. Men nu kan nu snart se honom i en helt annan serie som heter Cult. Serien kommer att börjas sända på tv den 19 februari 2013. 
 
Såhär beskriver Matt själv serien: Jag tror att Cult kommer bli en av den coolaste serierna, iallafall den smartaste.Den är mörk och jag tror att den kommer nå ut till grupper i alla åldrar.
 
"Det handlar inte om något övernaturligt vilket jag gillar. Det är endast psykologiskt," säger Davis till Wetpaint Entertainment. Han ska snart åta tillbaka till inspelningen av serien i ett försök att hitta sin kidnappade bror Nate. Matts roll Jeff är inte det minsta likt Alaric. " Han är en journalist, han är helt annorlunda från Alaric. Dem har väldigt olika bördor. Meningen med dem är så olika, så det kommer att bli kul att få arbeta med en annan karaktär"
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0