Outtakes från intervju med Ian

Jag älskar verkligen karaktären Damon men jag älskar också skådespelaren bakom den. Han är inte bara vacker på utsidan utan på insidan. Jag har aldrig sätt en person som är så otroligt ödmjuk emot andra människor. Man känner hur mycket han bryr sig om folk runt om honom, fast han inte ens känner dem. Att vara så ödmjuk trots att han är så pass känd och så pass snygg är ovanligt. Trots det känner man att han är säker på sig själv och bekväm i sin egen hud. Se bara på hur otroligt snäll han är emot tjejen i intervjun för hon är nervös. Han till och med tackar dem för att dem fick göra en intervju med honom. Nej, han är min absolut största förebild! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0