Tack till alla som klickat in på bloggen!

Jag vill bara säga tack till alla som har tagit sig tid att klicka in på min blogg! Idag fick jag 60 unika sökningar. Vilket kanske inte är mycket jämnfört med stora bloggar som har 100.000 om dagen, men med tanke på att jag skrev mitt första inlägg för exakt en vecka sen är jag otroligt glad! Blir glad för varje person ja ser gått in på min blogg och varje kommentar jag får!
 
Jag startade bloggen för en vecka sedan för jag tyckte om att blogga förr på en annan fan blogg ( dock inte om vampire diaries ) , för jag alltid har haft en talang för att skriva och för att jag älskar Vampire Diaries. Designen på bloggen har jag gjort själv samt headern. 
 
Hoppas ni kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0