04x08 ”We´ll always have bourbon street” åsikter

 
Ja mina vänner... det finns så mycket att säga om detta avsnittet! Jag tror att alla Delena fans håller med när jag säger att början var helt otrolig. Jag har aldrig sätt varken Damon eller Elena på det sättet. Dem verkade så glada och avslappnande, något man inte har fått se Elena vara så ofta. Men självklart, ska något alltid förstöra det för dem två. Mitt hjärta sjönk när man fick veta att Damon måste släppa henne. Jag tror att han kommer göra det, han är osjälviskare än vad han själv tror. För att han vet att det är det rätta för Elena. Men jag hoppas på gud att det inte blir så. Jag är väldigt spän på att för den första gången verkligen få se Elena kämpa för honom. Det var på tiden att rollerna ombyts eller hur? 
 
Jag måste säga att jag förstår att Karoline reagerar som hon gör på saken. Det är onekligt att Damon gjort en hel del saker emot dem genom tiden och inte minst Karoline. Det är mer eller mindre hennes plikt att säga vad hon tycker till Elena för att skydda henne. Men jag tror inte hon förstår han är inte som han var i början. Han skulle aldrig göra något för att skada henne. Sedan kan man också tycka att Karoline har lite dubbelmoral eller hur? Vare sig hon vill det inte har hon känslor för Klaus som vi såg i förra avsnittet. Han är lite kungen av dem onda vampyrerna. 
 
Lexi var minst sagt en trevlig överraskning! Citerat Damon från första avsnittet och säger att She has got spunk! Jag tycker att det är riktigt roligt och se tillbaka blickar till hur dem levt sina liv eller.. sin död sedan dem förvändlades. Och hur sexig var inte Damon back in the days! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0