Åsikt: Klaroline

 
Jag måste erkänna att jag tyckte inte alls om Klaus i början. Mina vänner älskade honom och jag förstod ingenting, det är ju han som försöker döda Elena? Men på något sätt har han grown on me och nu är han en av mina favoritkaraktärer! Bara sättet han säger love på... 
 
Men är jag en Klaroline? Ja, det är jag nog! Jag tycker verkligen om Tyler och tycker att Caroline och han passar bra ihop, men Klaus och Caroline är så epic! Hon är en ung och naiv tjej, han är minst sagt gammal och vis man, trots detta får dem känslor för varandra. Självklart förstår jag Carolines förnekelse till sina känslor. Hur många gånger har inte han satt dem hon älskar i fara? Men jag tror att det snart kommer bli en riktigt stor Klaroline moment, speciellt med tanke på vad Joesph skriver på twitter! Jag älskar även det faktumet att Caroline verkligen tar fram den bra sidorna i Klaus, man får se dem mer och mer ofta. Men ifall dem blir tillsammans, vill jag fortfarande att han ska vara the big bad guy. Det vore bara fel annars.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0