Candice och Ian svarar på frågor

- Föresten, nu har man fått veta att nästa avsnitt 04x10 kommer ut 14 januari!
 
Vore det bra på för serien ifall Elena och Damon var tillsammans?
Ian: Jag tror det är bra för historian. Om Elena är med Damon, kommer sire bondet bli ett problem. Plus hans bror är väldigt arg. Så tills både är säkra på att känslorna är på riktigt, har dem bestämt att dem inte ska ha sex med varandra igen. Där kommer vara mer romans och mindre sex. Damon vill göra det rätta, men förlora Elena är inget alternativ. Det är ett tufft beslut för honom
 
Vi har nu vetat ett tag att Klaus är fäst vid Caroline. Kommer detta spela någon roll i den nya planen? 
Candice: Caroline är väldigt medveten att hon kan använda sig själv som - en av replikerna jag älskar när Caroline säger , "Varför måste jag alltid vara Klaus bete?" Och det är sant! Det är roligt. Klaus är fäst vid henne. Han vet även att hon spelar spel med onom, men jag tror att han gillar att hon leker med honom eftersom han alltid är ett steg före. Men det ger honom uppmärksamhet och en utmaning som jag tror en karaktär som honom verkligen gillar. Hon är helt klart involverad i honom, men hon har en armläng mellan dem. Hon är verkligen inte på hans sida.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0