Fakta Lauren Cohan ( Rose )

Rose är verkligen en karaktär jag tyckte om i VD.. Nog en av mina favoriter, det är så tråkigt att hon dog. Hon var den enda jag faktiskt hade kunnat tänka mig Damon med förutom Elena. Men jag tycker verkligen om skådespelerskan med eftersom jag sätt henne i andra filmer. 
 
Lauren Cohan föddes 1982 vilket gör henne till 30 år. Hon föddes i Philadelphia och är en skådespelerska, manusförfattare och prodcudent. Hon uppforstrades i judisk tro som hennes mamma hade konverterat till. Hon tog studenten från univercity of Winchester där hon studerade drama och engelsk literatur. Hon studera sedan även teater.
 
Det jag tycker är coolt med henne är att hon har funnits med i alla mina favorit serier. Dem mest betydande rollerna som hon haft har funnits i : 
 
Vampire Diaries ( serie ) 
Supernatural ( serie ) 
The Walking Dead ( serie ) 
CSI ( serie ) 
Casanova ( film )
Death race 2 ( film ) 
Disturbed ( film ) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0