Intervju med Robert Richard

Robert Richard spelade rollen som Jamie,  Bonnies long lost mothers adoptivson. Han var med i säsong 3 men försvann lika fort som han kom. Men här pratar han om hur det var att komma in på inspelningen. 
 
Okej första intryck - Hur var det att komma in på inspelningen som en nybörjare?

 Det var verkligen ett bra set, först var jag lite skrämd av omfattningen av serien. Att komma in i en serie som har en så stor fan base, alla mammor, alla döttrar som pratade om den sa : Wow du är med i en stor serie. Så jag bestämde mig för att jag bara skulle hoppa in och göra ett riktigt bra framträdande. Jag tror jag kände mer press på detta än när jag gäst spela i CSI. 

Kände du till serien eller behövde du få allt förklarat, för det är ganska komplicerat 


Det var roligt för jag frågade en av skådespelarna vad som hände just nu. Så vi satte oss ner med en av manusförfattarna på en av rastern och jag frågade en massa frågor. Han var hjälpsam och fick mig snabbt in i rätt riktning. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0